Grafika: inkább funkcionális, mint esztétikus, amivel nem is lenne baj, de a Comic Sans miatt 50000 pont levonás jár. D:
Hangok: hát, nem sok van, ha jól emlékszem talán csak az ajtónak volt, de ott is fura volt, hogy a kőfalban a faajtónak zsilipkamra hangja van.
Egyediség: túl sok mindent nem lehet csinálni, abban viszont mindeképp egyedi, hogy még nem láttam olyan játékot, ahol le kellett volna győzni az ajtót kő-papír-ollóban, ahhoz, hogy beengedjen. :D
Játékmenet: mivel minden szoba (majdnem) ugyanolyan így még ezen a kis pályán is el lehet tévedni, főleg mivel ránézésre semmi különbség nincs a már legyőzött és a még zárt ajtók között. Fura volt még, hogy míg "megküzdöttem" a kapuval, a karakterem valahova elmászkált közben.
Téma: lényegében szó szerint vette a témát, valami csavar azért elfért volna benne.
Összegzés: tanuló projektnek jó, a mechanikák működnek benne, de önmagában hamar unalomba fulladna. Viszont egy nagyobb játék részeként el tudnám képzelni, ahol a többféle mechanika közül csak az egyik az, hogy le kell győzni az ajtót.