Sea of Thieves de-make, mintha 1989-ben jelent volna meg.
Irányítás:
Bal és jobb nyilak : hajó fordítása
Előre és hátra nyilak: vitorlák leengedése és felhúzása. Minél lejjebb van engedve a vitorla, annál gyorsabban halad a hajó, de annál nagyobb íven fordul.
A és D: a bal és a jobb oldali ágyúk elsütése.
W nyomva tartva: víz kimerése a hajóból. Ha a hajó megtellik vízzel, elsüllyed.
S nyomva tartva : lyukak befoltozása a hajótesten. Minél több lyuk van a hajón, annál gyorsabban tellik meg vízzel.
Space nyomva tartva: távcső
F1: CRT effekt ki és bekapcsolása
A tengeren minden hajó ellenséges. Elsüllyedésük után kincseket hagynak maguk mögött, amiket áthajózva rajtuk a hajóra pakolhatsz. Ha a te hajód süllyed el, minden a hajón lévő arany elveszik; szerencsére az Outpostok melletti sötétkék tengerrészen áthajózva a hajón lévő aranyat a partra pakolhatod.
Lásd az in-game How To Play menüpontot több infóért.
Credits:
Game Design, Programming, Additional Graphics by theLionCount (thelioncount.itch.io)
PIPOYA Vehicle & Ship Sprites by PIPOYA (pipoya.itch.io)
RPG Beach Tileset by stealthix (stealthix.itch.io)
Drunken Sailor (8 Bit Chiptune) by Raxlen Slice (raxlenslice.com)
VCR OSD Mono by Riciery Leal (dafont.com/profile.php?user=777625)
Windlass by Gabriela Güther (dafont.com/profile.php?user=742741)
Retro SFXs by Andrea Baroni (andreabaroni.com)
Game Design Consulting, Additional Writing by Krisztián Nagy (twitter.com/rozsd_s)
Additional Graphics Work, Additional Testing by Omaano (instagram.com/omaano)
Based on the game 'Sea of Thieves' by Rare, which i obviously don't own in any way