Tower Of Hell

A Tower of Hell a kíváncsiságunk szerelemgyereke..

Egy action shooter koncepció rougelikeosítva.
Feladatod az, hogy eljuss a pokol tornyának a legaljára.. 
Az elején a shop-ot érdemes mindig meglátogatni, mert ahogy újra és újra nekivág az ember, úgy bővül a shop is, amivel jobb és jobb buildeket lehet kipróbálni.

Halál esetén az itemek törlődnek, de az összegyűjtött pénz nem.

Controls:

Mozgás: WASD
Fegyver használata: bal egér
Dash: Space
Fegyver váltás (ha van másik): egér görgő
Tab: Itemek
ESC: menű

A játék UE5 motort használ (kíváncsiság végett), a Lumen bekapcsolását csak erős videókártyával ajánljuk.
A játékon 3-an dolgoztunk (nagyjából 3 napot), nehéz lenne felsorolni ki, mit csinált.. mindenki mindent is...

Név Grafika Hangok Egyediség Játékmenet Téma
thottee
thottee 2021-07-05 · 23:50
Kétségkívül technikailag és látványban a jam legerősebb darabja. Látszik hogy megpróbáltátok a lehető legigényesebben kivitelezni azt amit ennyi idő alatt kilehet. Van benne minden ami egy komplett játékhoz szükséges. Esetleg az ellenség típusokból lehetett volna változatosabbat alkotni, mert kicsit monotonnak érződik több szinten is ugyanazokat tömegével ölni. Ettől független ez több is mint egy átlagos jam projekt. Minden elismerésem, és köszönöm hogy beküldtétek a versenyre!
sztrovacsek
sztrovacsek 2021-07-07 · 14:02
Mivel jelenleg nincs olyan gépen, amin futtatni tudnám, ezért az értékelés a videó alapján készült.

Technikailag kétségkívül a jam legerősebb darabja (és egyben az egyetlen 3D-s alkotás is), látszik, hogy hozzáértők dolgoztak rajta. A Hatred és a Doom szerelemgyerekének tűnik a játék, ami nálam abszolút pozitívum. :D

Az ilyen szintű kivitelezésnek viszont vannak hátrányai is. Az igényes grafikával és metál zenével kontrasztban inkább komikusnak hat a fegyver puttyogása, és a visszarúgás hiánya. Emiatt és mert az ellenfelek csak sebződnek, de nem löki őket arrébb a lövedék, nem igazán érezni a fegyver erejét, a halál animációk is elég színpadiasnak tűnnek, nem tudom, hogy ez ragdoll-e vagy előre gyártott, de nyugodtan repkedhetnének szanaszét a hullák. :D
Levente
Levente 2021-07-08 · 22:59
Ez a játék nekem nagyon bejött! Tetszik az ötlet, és a 3D modellek egyaránt.

Örültem volna, ha egy kicsit több időt tudtatok volna szánni a polish ra. A fegyver nem adja át az érzését, hogy igen ez egy baszó fegyver, amivel a pokol ördögfajzatainak a fejét fogjuk kivonni a forgalomból. 

A fejlesztések menők voltak! Gratulálok ehhez a projekthez, szép munka! :)
theLionCount
theLionCount 2021-07-09 · 12:56
Lumennel elég menőn néz ki ez a cucc, szuper látni hogy annyira jól tudtok bánni egy olyan fejlesztőeszközzel is, ami teljessen új nektek, hogy egy abszolút kompetens tech demotraktok össze benne egy hét alatt. A zene odacsap, és az irodakomplexum mint pokol pályadesign valami amivel mindenki együtt tud érezni. Egyetlen problémám nekem is az, hogy a fegyverek kicsit talán erőtlennek érződnek, mert semmilyen feedback nincs találatokról. A dashetek remek, nem feltétlen tudom megfogalmazni miért érződik a tiétek jónak, de játszottam már roguelikeokkal ahol sokkal kevésbé adtam. 
ITomi
ITomi 2021-07-11 · 10:40
Az imént próbáltam ki, de még mindig a hatása alatt vagyok... Őszintén szólva, nem sok ilyen felülnézetes-izometrikus lövöldözős játékkal játszottam, de ez nagyon jól sikerült. A 3D-s látványvilág gyönyörűre sikeredett és a hangok/zenék is illenek a játékhoz. Egyszóval tetszik! Az irányítást még szoknom kell, mert - mint írtam - nem igazán játszottam még ilyen nézőpontú játékokkal, de remélem, sikerül a játék végére járnom, elérnem a torony alját.
Hozzászóláshoz jelentkezz be!