Tower of Fera

Egy íjász vagy. Meg kell védened a falut a "Gimp" ek támadásától. Sok szerencsét! (kelleni fog)

Controls

  • Mouse

Credits / About

Készült: 1 hét alatt a jatekfejlesztes.online jamre.

Theme: Tower

Art Assets:  Photoshop

Sound effects: SFX

Main theme: Yrana

Itch page: https://levimakesgames.itch.io/tower-of-fera

Név Grafika Hangok Egyediség Játékmenet Téma
thottee
thottee 2021-07-05 · 23:43
Jópofa koncepció, igényes látvány elemekkel, képi effektusokkal, amitől többnek is érződik egy átlagos jam projektnél. Számomra nehézkes a célzás az egérrel. Nem arra mozog, amerre szeretném, de lehet csak nem találtam meg a megfelelő módját. Mindenképp élvezetes játéknak tűnik, és a trajectory előre jelzésére adhatnál majd némi tippet :) Köszi szépen a projektet!
Amph
Amph 2021-07-06 · 08:55
A célzással nekem is voltak gondjaim..
Az ART az nagyon el van találva, nekem legalábbis bejön ez a minimalista, de mégse stílusa.. lehet azért, mert valami olyan érdekes stílus amit nem gyakran látni..
A gameplay működik, mondjuk azt el kell ismerni, hogy újat igazából nem mutat MÉG :) (ez alatt arra gondolok, hogy van már pár ilyen játék), illetve még itt-ott bugos (pl. sikerült valahogy giganagy nyilat bugolnom)

Mindenesetre ügyes, csak így tovább ^^
Levente
Levente 2021-07-06 · 12:05
@Amph Örülök, hogy tetszett a stílusa. 😊 A célzásnak az inspirációja az angry birds volt. 
Hogyha 1 életed van, akkor segítségképpen növekszik meg giga nagyra a nyíl. De szólj ha találtál benne egyéb bugot! 
sztrovacsek
sztrovacsek 2021-07-07 · 13:07
Még a Flash fénykorában rengeteg ilyen íjászos játék volt (kedvencem a Bowman 2),  így sok újdonságot már nem igazán lehet mutatni, de ettől függetlenül még mindig jól el lehet szórakozni a különböző iterációkkal, ahogyan a fenti játékkal is.

Érződik rajta a törődés, jól mutatja ezt a többféle nehézségi szint, a gyakorló mód, és maga a tény, hogy szinte az utolsó pillanatban érkezett be. Így is maradtak benne bugok (pl. egyszerre 3 nyíl is beleállít az íjamba, illetve a lövés íve is furán tekeredik néha), de ezeket ráfoghatjuk az időhiányra, a játék ettől függetlenül játszható marad. 

Amit a többiek leírtak azt én is csak ismételni tudom, talán annyit tennék még hozzá, hogy a nyíl lehetne talán gyorsabb, mert így elég erőtlennek érződik. Várom a továbbfejlesztett verziót! :)
theLionCount
theLionCount 2021-07-09 · 12:50
Kicsit macerás volt elsőre célozni, és szerintem is kicsit lassú a nyíl, de idővel belejöttem. De persze itt szerintem nem is ez a lényeg, hanem a visual design, ami abszolút ha nem egy egyhetes jamre készült darab lenne is könnyen megállná a helyét; ez egész annyira letisztult és átgondolt vizuálissan, csak jó ránézni.
ITomi
ITomi 2021-07-11 · 10:39
Szeretem az ilyen lövöldözős játékokat, bár ahogy előttem is írták, nekem is nehézkes az irányba állítása az íjnak. Ettől függetlenül ha ráérez az ember a beállítás mikéntjére, akkor jóízűt lehet játszani vele. A grafika aranyos és a hangok is, ahogy a gimpek nyögdécselnek találat esetén. Úgy tapasztaltam, hogy egy nyíllövés több ellenfélen is át tud menni és lekaszálni őket; ezt eleve így akartad, vagy ez egy kisebb hiba a programban?
Levente
Levente 2021-07-11 · 18:33
Köszönöm szépen a visszajelzéseket! Jó hallani, hogy másoknak is tetszik a játék design ja. :)

@ITomi - az elején még csak egy gimp en tudott átmenni a nyíl, de ezt túl nehéznek találtam (tekintve a nyílak töltődését). Ráadásul elég satisfying játék közben beadni egy 3 as kombót. ^^
Hozzászóláshoz jelentkezz be!