A lövegtorony

Ezt a kis játékomat a jatekfejlesztes.online első versenyére készítettem. Mivel maga a program tartalmazza a kezelés leírását és amúgy sem nehéz megérteni a célját, ezért hosszabb leírásba nem is bonyolódnék itt vele kapcsolatban.
Godot Game Engine 3.3-mal készült, és mivel még eléggé zöldfülű vagyok ezzel a fejlesztőeszközzel kapcsolatban, kéretik elnéző lenni az esetleges hibáival és hiányosságaival.
Név Grafika Hangok Egyediség Játékmenet Téma
thottee
thottee 2021-07-05 · 23:30
Tetszik hogy egy apró történet keretében kerül leírásra a játék kezelése. Ez sokat dob a hangulaton. A fal hossza némileg értelmét veszti, ha csak 2 darabot kell kilőni belőle, ahhoz hogy eltalálható legyen az ellenség lövegtornya, és kicsit a játék mechanikáját végeláthatatlannak érzem így, hogy az ellenség is mindig megjavítja a lövegét. Ettől függetlenül ez egy megfelelő alkotás egy jam projekt részeként. Köszi szépen, hogy elküldted.
Amph
Amph 2021-07-06 · 08:35
Nekem nagyon tetszik ennek a koncepciója! :D
Igaz csatlakoznom kell thottee-hoz és mondhatjuk, hogy az ötlet "több sebből" vérzik, főként azon a részen ami említve is lett (elég 2 darabot kilőni a falból")
Ugyanakkor maga az ötlet és a koncepció friss és számomra valami új, kis képzelő erővel, fantáziával szerintem ebből egy elég jó és új érdekes játék lehetne ;)

ITomi
ITomi 2021-07-06 · 10:42
Sziasztok!
Köszönöm az eddigi hozzászólásokat! Ismét feltöltöttem a honlapomra, ám ezúttal ZIP-pel tömörítve. Viszont van benne egy újdonság is, amit az előzőből kifelejtettem: egy új felvehető cucc a szétlőtt hajóból, ami a másik oldal pénzéből levon 500 egységet (szívatásnak is jó és serkentőleg hat a pénzgyűjtögetésre, mert az így el is fogyhat): kék alapon "-500" jel. Remélem, nem baj, hogy ez már a határidő után került bele... :-)
Tehát a letöltési cím:
http://programozzunk.ucoz.hu/vegyes/ltorony.zip
sztrovacsek
sztrovacsek 2021-07-07 · 12:13
A sok-sok falnak valóban nem sok értelme van ebben a formában, lehetne esetleg több torony is mindkét oldalon, így adna egy kis stratégiai vonalat a játékhoz, hogy mikor melyik tornyot vagy falat javítjuk.

Maga a játékmenet egyértelmű, nincs túlbonyolítva semmi, bár emiatt talán kicsit lassúnak érződhet és hosszabb távon unalmas is lehet.

Mindezek ellenére van benne lehetőség, egy egész jó játékot is ki lehet belőle hozni, ha továbbfejlesztésre kerül! :)
Levente
Levente 2021-07-08 · 22:44
Kreatív az ötlet, de egy idő után eléggé monoton lett. Az enemy mindig visszatölti az életét, a fal építésének nem igazán van értelme. Remélem jam után folytatod ezt a kis játékot, mert ha értelmet adsz a dolgoknak, akkor jó kis játék lehet belőle. :) 

Egy játéknál mindig azt mondják ha meg lehet nyomni egy gombot, akkor legyen egy olyan ok ami miatt nem akarja a játékos megnyomni azt. 

Ha az enemy folyton újratölti az életét akkor legyen jelezve, hogy hányszor tudja még ezt megtenni. Fontos hogy a játékos tisztán lássa célját, tudja hogy milyen közel, vagy messze van attól.
theLionCount
theLionCount 2021-07-09 · 12:42
Szuper ötlet, és ha ez az egyik első godot projektet ennyi idő alatt akkor az is szép. Esetleg tényleg egy kicsit átgondoltabb design belefért volna; most az tűnik a legreálisabb győzelmi stratégiának hogyha tudatossan sosem épít falat a játékos, kiéheztetve az ellenfelet (tekintve hogy ugye szétlőtt falak után jár erőforrás); gyakorlatilag a fal építés gomb most az ellenfelet segíti. De mindent összevetve cool kis játék.
Hozzászóláshoz jelentkezz be!